menusearch
dotcomnews.ir

«قاصدک» فراخوان داد

تقویم
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو

«قاصدک» فراخوان داد

(0)
(0)
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی اشتراک
تاریخ درج خبر یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳
تعداد بازدید خبر 39
«قاصدک» فراخوان داد

سومین دورۀ متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان قاصدک برگزار می‌شود. فرصت ارسال آثار تا پنجم مرداد تعیین شده است.

 

به گزارش دات‌کام نیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سومین دورۀ متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار می‌شود.

 

عموم ادب‌جویان و علاقه‌مندان شعر و داستان کودک و نوجوان جهت ثبت‌نام می‌توانند تا ۵ مرداد ۱۴۰۳ با ارسال مشخصات کامل به آدرس ketab.tv/cms/page/ghasedak در سومین دورۀ آموزشی «قاصدک» اقدام کنند.

 

نمونۀ اثر تألیفی در بخش داستان کودک و نوجوان حداقل یک اثر و در بخش شعر کودک و نوجوان سه اثر تعیین شده‌ است. با منتخبان از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه‌کتاب و ادبیات ایران تماس گرفته می‌شود. همچنین از برگزیدگان این دورۀ آموزشی برای حضور در دورۀ پیشرفته دعوت خواهد شد.

 

در این دورۀ سه‌روزه که با حضور مدرسان صاحب‌نام حوزۀ شعر و داستان کودک و نوجوان همراه است، کارگاه‌هایی با محوریت مقدمات شعر و داستان کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی ادبیات کودک، کتاب‌شناسی کودک و نوجوان، پیرنگ و ساختار شعر و داستان کودک و نوجوان، نقد و بررسی نمونه‌ فیلم‌ حوزۀ کودک و نوجوان و... برگزار می‌شود.

 

این سومین دوره از «قاصدک» است که در ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مرداد، در تهران برگزار می‌شود و ثبت‌نام در آن برای عموم افراد بالای ۱۸ سال آزاد است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ این دوره می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۸۱۱ تماس بگیرند.