menusearch
dotcomnews.ir

چاپ نخست کتاب «آقاجان درخت» نوشتۀ حسین زند

تقویم
جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جستجو
هدر سایت

چاپ نخست کتاب «آقاجان درخت» نوشتۀ حسین زند

(0)
(0)
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی اشتراک
تاریخ درج خبر چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید خبر 16
چاپ نخست کتاب «آقاجان درخت» نوشتۀ حسین زند

مجموعه داستانِ آقاجان درخت، حاصل تخیل، تجربه و تحقیق نویسنده‌ای است که روایاتش را در بستر جامعه و از زبان زنان و مردانی واگویه می‌کند که در عین سادگی، با کشش و کنش‌های منحصربه‌فرد، مخاطب را بی‌اختیار همراه و همزاد شخصیت‌های خود، به هزارتویی از خیال و واقعیت می‌کشاند که هرکدام آداب، اقلیم و زبان خاص به خود را دارند.

در بخشی از داستان دوم این کتاب می‌خوانیم:

نگاهت به آسمان بود. چشمانت برق خاصی داشت. من را که دیدی، لبخند زدی. قدت از من بلندتر بود. خوشحال بودم که برای دیدنت مجبور بودم سرم را بالا بگیرم. بالأخره به حرف آمدی. گفتی حیف نیست بی‌خیال باران شویم؛ حالا که برایمان پیغام‌آور زندگی‌ست؟! این را گفتی و راه افتادی. من هم بی‌اختیار دنبالت آمدم. آن روز رفتیم بی‌خیال بوق‌هایی که برایمان به صدا در‌می‌آمد…

مجموعه داستانی آقاجان درخت متشکل از هشت داستان کوتاه با تِم اجتماعی و موضوعاتی همچون اعتیاد، طلاق، محیط‌زیست، سرطان، سقط جنین و… با شیوۀ روایتگری و قلمی متفاوت از آقای حسین زند از زبان راویان متفاوت و با زاویه دیدهای متنوع، اواخر سال ۱۳۹۹ توسط انجمن قلم ایرانیان در ۱۲۲ صفحه، با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان، از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از طریق فروشگاه کتاب انجمن قلم ایران به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بالاتر از میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بین کوچه‌های ۴۴ و ۴۶، شماره ۳۶۰، یا از طریق تلفن ۸۸۰۴۸۹۱۵-۸۸۰۵۹۳۱۹ تهیه کنند.