menusearch
dotcomnews.ir

مارشملو سه جایزه از جشنوارۀ روسیه برد

تقویم
جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جستجو
هدر سایت

مارشملو سه جایزه از جشنوارۀ روسیه برد

(0)
(0)
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی اشتراک
تاریخ درج خبر چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید خبر 9
مارشملو سه جایزه از جشنوارۀ روسیه برد

به گزارش دات‌کام نیوز به نقل از گروه خبر سایت خانۀ تئاتر و ایران تئاتر، نمایش عروسکی کاغذی «مارشملو» به کارگردانی آلبرت بیگ‌جانی در تارخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ توانست سه جایزه از جشنوارۀ بین‌المللی «پرکرستوک» نووسیبرسک را از آن خود کند.

«مارشملو» جایزۀ ویژۀ هیئت داوران و نمایش برگزیدۀ جشنواره شامل تندیس و دیپلم افتخار، دیپلم افتخار نمایش برگزیده از دید هیئت داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره در بخش طراحی صحنه و عروسک و تقدیر گروه از سوی شهردار شهر نووسیبریسک را برای این گروه نمایشی به ارمغان آورد.

این نمایش قدمتی پانزده‌ساله دارد و در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی از جمله در کشورهای گرجستان، ارمنستان، لیتوانی، اوکراین، تاجیکستان، ازبکستان و روسیه شرکت کرده است.

به گفتۀ بیگ جانی این نمایش تک‌نفره است و تاکنون به ۵ زبان فارسی، ارمنی، گرجی، انگلیسی و روسی اجرا شده و جوایز متعددی به دست آورده است. متن آن برگرفته از داستان «لافکادیو» اثر شل سیلور اشتاین است.

کارگردانی این نمایش را آلبرت بیگ‌جانی، طراحی دکور را آده بیگ‌جانی، هنرمند هشت‌سالۀ گروه و طراحی موسیقی را مانی منادی‌زاده به عهده داشته‌اند.

همچنین بازیگری و عروسک‌گردانی زبان روسی اجرا به عهده شروین درستی و مدیریت اجرایی پروژۀ روسیه به عهدۀ سامان خلیلیان بوده است.