menusearch
dotcomnews.ir

دانشگاه صنعتی شریف دوره های آموزشی مسابقات هوش‌ مصنوعی برگزار می‌کند

تقویم
جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جستجو
هدر سایت

دانشگاه صنعتی شریف دوره های آموزشی مسابقات هوش‌ مصنوعی برگزار می‌کند

(0)
(0)
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی اشتراک
تاریخ درج خبر سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
تعداد بازدید خبر 5
دانشگاه صنعتی شریف دوره های آموزشی مسابقات هوش‌ مصنوعی برگزار می‌کند

به گزارش داتکام نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به دلیل کاربردهای گوناگون در حوزه‌های مختلف در سطح جهانی مورد اقبال فراوان محیط‌های صنعتی و دانشگاهی قرار گرفته است. در ایران نیز پیش بینی می‌شود هوش مصنوعی اقتصاد کشور را متحول کند و حداقل 150 میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور داشته باشد.

در این راستا دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مسابقات بین ­المللی رایان را با هدف کسب مرجعیت علمی در منطقه، افزایش توانمندیها و مهارت حل مساله، شکلگیری تعاملات و ارتباطات بین المللی و ... برگزار می­ کند. هدف از برگزاری این دور از دوره های آموزشی توانمندسازی شرکت کنندگان و افزایش مهارت ها و آمادگی برای این مسابقات است و در این راستا، دوره‌های آموزشی هوش مصنوعی توسط اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می­ شود. این دوره (مقدمه­ ای بر یادگیری ماشین و ژرف) با موضوعات «یادگیری ماشین چیست؟»، «رگرسیون، یادیگری مبتنی بر نمونه»،«بهینه سازی و منظم سازی»، «مدل های مولد ژرف» و ... به صورت آنلاین و با تخفیف 98 درصد از 24 تیرماه تا 24 مرداد ماه برگزار می­ شود.

شرکت کنندگان در دوره آموزشی علاوه بر آمادگی برای شرکت در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی رایان از جوایز نفیس (35 هزار دلار) بهره مند شده و در صورت گذراندن دوره با موفقیت، گواهی رسمی دو زبانه از دانشگاه صنعتی شریف دریافت می‌کنند.

گفتنی است مهلت ثبت نام این دوره تا 20 تیر ماه 1403 است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 83531014 تماس گرفته و برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://micro.ce.sharif.edu/ai-contest مراجعه کنند.